Denna fördömda hockey!

Varje gång jag slår på tvn är det hockey! Hade Tre Kronor spelat bra så hade det ju varit en sak, men deras prestation igår var ju så pinsam att jag nästan hoppas att de ska förlora idag, bara som straff!
 
Så länge det inte är en viktig match, som final, har jag ingen lust till att slösa bort flera timmar på att sitta och titta på ett gäng som irrar omkring på isen efter en puck som är för liten för att synas på tv. Så därför sitter jag här framför datorn och slösar bort tiden istället :)

Sitter här i klädkammaren och surfar runt. Att jag sitter i klädkammaren är inte så illa som det låter :) Den är som ett extra rum med gott om plats och med små nallar på tapeterna :) Tror att dom som bott här innan haft rummet som barnkammare. Faktiskt är det perfekt att ha dator och skrivbord här inne. Eftersom vi bor i en två hade vi annars fått ha det i storarummet och det är inte så kul att sitta där och plugga samtidigt som någon anna vill kolla på tv. Funkar inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback