Det här är jag !!

Satt och kollade igenom min blogg lite nu och insåg att jag inte har berättat speciellt mycket om mig själv!

Jag är  bor i Kristianstad tillsammans med min pojkvän (Fredrik) sedan nästan 4 år tillbaka. Tidigare bodde vi utanför Kristianstad i en liten 2:a utan riktigt kök och med riktigt dålig planlösning! Hallen vår stor (lång), storarummet ganska litet och ett sovrum som var avlångt, men så smalt att det inte gick att gå runt sängen, utan man fick klättra över den för att komma till balkongen! Så i somras när Fredrik fick ett jobb här i stan och jag kommit in på högskolan här så flyttade vi hit.

Jag pluggar på Personal- och arbetslivsprogrammetHögskolan Kristianstad. Är inne på 2:a terminen nu och tycker tiden har gått riktigt snabbt än så länge! Jag vet inte riktigt vad jag vill göra när jag är klar, har inget riktigt mål ännu vilket kanske är en nackdel då jag inte har något att jobba mot. Kanske hade det varit kul att starta något eget någon gång i framtiden?

Detta tycker jag om:
-Kolla på komediserier som Vänner och liknande
-Sitta och pilla med min kalender och skriva in en massa onödigt
-Kräftor (året om!)
-Sitta uppkurad i soffan med en bok och lite O'boy
-Kolla på tonårskomedier bara för att de är avslappnande
-Spela gitarr och elbas (och piano om jag kommer åt något)
-Att öppna en bok för första gången och höra pärmen knaka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback