Stora planer !!

Jag har stora planer för morgondagen måste jag säga. Jag ska vara flitig och duktig! Klockan ska sättas på 900 (vilket är grymt ambitiöst i min värld för en dag då man inte behöver gå upp). Sedan blir det nyttig frukost med lingonbröd och gurkskivor som pålägg. Och kanske lite färskpressad juice om jag blir riktigt crazy :D

Sen ska jag bära med mig datorn med sladd och modem och hela kittet in till soffan i storarummet och sitta och skriva på mitt paper med lite Vänner eller Gilmore Girls i bakgrunden :)

När Fredrik kommer hem sen frammåt kvällen blir det till att äta middag och lite sådant. Sedan klockan 2030 Ska vi kolla på damkronornas final mot Kanada. Ska bli riktigt spännande, även om chansen för ett svenskt guld är ganska liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback