Dagen efter Melodifestivalen

Resultatet av gårdagens melodifestival var något överraskande. Hade aldrig trott att the Poodles skulle gå vidare till finalen. Inte heller att Elysion skulle gå till andra chansen.


Jessica Folcker hade en bra låt tycker jag. Synd att den inte gick vidare. När jag hörde låtarna på P4 under eftermiddagen tyckte jag att hennes var helt klart bäst, medan Gregors låt inte alls var bra, speciellt inte med svensk text. Men jag måste säga att när han väl framförde låten på scenen var den mycket bättre! Han hade riktigt snygga kläder och framträdande blev helt okej enligt min mening.

Att BWO gick vidare var ingen överraskning, även om jag själv inte tycker att det är en vinnarlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback