Tråkiga påhopp

Det mesta med att ha en populär och omskriven blogg är positivt, men tyvär kommer även en del negativa sidor med det. Många, kanske speciellt modebloggar, får en hel del negativ respons genom påhopp av olika slag. Varför är det så svårt att vara glad över att det går bra för någon annan? Varför ska man hålla på att kommentera minsta lilla detalj, bara för att man själv är svartsjuk? Jag själv är lite avundsjuk på bloggar som Glamourprinsessan och Legally Blonde som har massor av läsare, är duktiga på att skriva och som dessutom är fruktansvärt duktiga på vad de gör! Men istället för att missunna dem det är jag istället väldigt glad för deras skull. Jag ser dem som mina förebilder och inspirationskällor. Bloggen är en fantastisk uppfinning då man får möjligheten att blicka in i andra personers liv och vardag. Ta vara på chansen och gör något bra av den!



Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Håller absolut med dig..Synd att inte alla kan tänka i de banorna..Att man hämtar inspiration från varann och glädjs med andras framgångar.=).men tyvärr så speglar ju bloggvärlden den "vanliga världen"..alla reagerar olika..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback