Dagen efter

Min gissning på finalisterna i gårdagens Melodifestival var inte helt fel ändå. 50% rätt :) Andreas Johnsson gjorde ett jättebra framträdande, vilket även Linda Bengtzing gjorde. Däremot är jag inte så förtjust låtar som är sådär väldigt schlager-aktiga som hennes var. Men de har en tendens att fastna i huvudet på en, så det är väl bra ändå antar jag :)

Lite synd tycker jag om Hannah Graaf faktiskt. Tyckte att hennes bidrag var riktigt mysigt och jag hoppas att hon når framgångar med låten ändå.


Ett litet minus måste Anna Sahlene få för sina scenkläder. Jag tycker inte att man ska behöva dölja att man är gravid bara för att man står på scen. Och speciellt inte med kläder som får hela henne att se dubbelt så stor ut! Det var lite synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback