Nattuggla

Vad jag önskar att jag hade lika lätt att somna som sambon har. Han kan somna precis när som helst, även om han inte är speciellt trött. Jag däremot ligger vaken halva natten och sen sover jag halva dagen istället, vilket för det ännu svårare att somna kommande kväll. En enda stor ond cirkel. Och inte är det lätt att bryta den när man inte måste upp tidigt. Då är det väldigt lätt att stänga av klockan fast än man varit ambitiös nog för att sätta den kvällen innan.

Imorgon ska jag till skolan i alla fall, så jag ska gå upp strax före 9. Nu ska jag mysa med ett glas O'boy och kolla på några komediserier (spelar in Nanny och Will & Grace under eftermiddagen bara för att ha något att titta på när jag inte kan sova).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback