Lista

VAR BEFINNER DU DIG? Vid datorn i klädkammaren :)
TILLSTÅND: Hungrig!
I FICKORNA: Ingenting
VAD HÄNDER IKVÄLL: Kolla på Gilmore Girls och Joey
VAD ÅT DU SENAST: Fransbrödsmörgås med skinka, igår kväll
VEM RINGDE DU SENAST: Mamma
VEM MAILADE DU SENAST: En i klassen
FAVORITLÄSK: Sockerdricka
FAVORITMYNT: Hmmm? 10-or
FAVORITSKÅDESPELARE: Vet faktiskt inte!
FAVORITHUND: Små svarta lurviga vovvar. Alla sorter :)
FAVORITJUICE: Citron
BÄSTA ROBINSON-KARAKTÄR GENOM TIDERNA: Martin som vann första året
BÄSTA FRISYREN: Långt lockigt
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Sebastian- Do What You´re Told
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: Brunrött med slingor, som jag har :)
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: Skaldjur
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: Om det är lagom varmt.
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: Blåa mysbyxor och blå huvtröja med Kalle Anka
VILKET ÄR/VAR DITT SÄMSTA SKOLÄMNE: Idrott
VAD LIGGER PÅ DITT DATORBORD JUST NU: Pennor, hålslag, pärm, skivor
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET: Något onödigt säkert
HUR OFTA STÄDAR DU: Plockar väl lite varje dag
ÄR DU ROMANTISK: Ja
SENAST KÖPTA PRYL: Massor på IKEA
KEPS ELLER MÖSSA: Mössa
KÄNGOR ELLER PUMPS: Inget av det egentligen
DVD ELLER VHS: DVD
HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: Nej, tycker inte det är fint
SOMMAR ELLER VINTER: Sommar
SKÅNE ELLER NORRLAND: Skåne
KAFFE ELLER LÄSK: Läsk
BRUKAR DU GÅ PÅ MCDONALD'S: Inte så ofta
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: Måste jag välja får det bli Brittan
FAVORITPOSEN: Har ingen
FAVORIT TV-SPEL: Vänner- Den med alla frågorna
HAMBURGARE ELLER PIZZA: Hamburgare
SNYGG ELLER SNÄLL: Snäll
TV ELLER RADIO: Beror på vad jag gör
PLUGGA ELLER JOBBA: Plugga
KAN DU KÖRA BIL: Klart jag kan :D
VAD TYCKER DU ÄR SNYGGT: Får jag återkomma med det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback