Min lägenhet

Såhär ser min lägenhet ut

1. stort, litet eller mitt emellan?
Mellan. Tvåa på 88 m2
2. vilken färg på tapeterna? Grönt i köket, gult i vardagsrummet och hallen, blått i sovrummet och gult  med nallar i datorrummet/klädkammaren
4. favoritmöbel i lägenheten och varför? Hmm... matbordet från början av 1900-talet
5. vad vill du ändra? Vill göra hallen lite mysigare på något sätt, men vet inte hur
6. vad har du i sovrummet av följande:
a) tv?
Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? Nej
d) stereo? Ja
e) telefon? Ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Scan och en stor korsning
8. vad gör du oftast i din lägenhet? Pluggar, sitter vid datorn och kollar på tv 
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Sambon
10. favoritpryl? Det vet jag faktiskt inte. Har så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback