Sportintresserad ?!

Det är intressant det här med sport. Normalt kan jag inte bry mig mindre om hockey, fotboll och all annan sport som hör livet till. Men plötsligt nu, för att det är OS är jag helt uppslukad av sporten! Tvn står på hela dagarna och jag superintresserad av allt från konståkning till hockey.

Dam-kronornas match igår mot USA var en riktig nagelbitare! Ska bli kul att se finalen mot Kanada på måndag. Ingen annan nation än USA och Kanada har någonsin varit i OS-final i damhockey tidigare. Sverige blir den första!

Till och med Curling blir jag intresserad av under OS! I och för sig tycker jag att 5 omgångar per match kunde räcka, men visst är det spännande att se stenarna glida över isen?! ;) Tyvär går det ju inte så bra för herrarna just nu. Förlust efter förlust är det för tillfället. Peja vi vill inte se fler "stjärnfall" som
aftonbladet så snitsigt uttryckte det!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback