Nya krafter för en ny dag!

Då var det en ny dag. Och redan onsdag. -0,1 kg visade vågen idag. Inte mycket att skryta med, men så länge det går neråt är jag glad :D

Klockan 9 imorse ringde telefonen, men jag hann inte svara *Zzzzz*. Pallrade mig upp så tidigt som klockan 11 idag! *stolt* :) Började min dag med att hoppa på motionscykeln och cykla 6 km. Sen frukost med fullkornsbröd, yoghurt och färskpressad juice. Hur duktig är inte jag :)

Vad ska hända idag då? Ingen aning faktiskt. Kanska skulle ta o klä på mig så att jag kan åka ner och hämta posten... Men min rosa flanellpyamas är ju så söt :)




Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan! Jag hittade hit via viktklubben, kul med andra vk:are som bloggar (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback