Snart måndag igen

Då var ännu en helg över.
Imorgon börjar vårterminen. Vet inte riktigt när jag kommer att få mina pengar från CSN dock. Tidigast en vecka efter kursstart står det... Alltså får jag vänta på mina pengar lite till :S

I slutet av mars är det dags att välja huvudämne. Har försökt att inte bestämma mig för tidigt innan jag vet vad alla ämnen innebär, men jag tror att det lutar åt psykologi. Det har det gjort hela tiden. Och jag blir mer och mer övertygad om att det är vad som är rätt för mig. Sociologi och pedagogik är intressant i sig, men jag känner inte att jag vill läsa 60 poäng i någon av dem.

Då var en termin avklarad. Bara 6 terminer kvar... Men ska de gå lika fort som denna terminen så är jag färdigutbildad om ett halvår känns det som :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback